טבלת אנשי קשר - המחלקה לשירותים חברתיים
שם תפקיד טלפון נייד מייל
עינת שמש מנהלת המחלקת לשירותים חברתיים 097940300 einat@karneishomron.co.il
שרה ויינשטיין רכזת התנדבות וקהילה תומכת 09-7940328 saraw@karneishomron.co.il
אושרת לוי מנהל וזכאות 09-7940307 oshratl@karneishomron.co.il
מיכל הלוי עו"ס צרכים מיוחדים 09-7940319 michalh@karneishomron.co.il
אביגיל קרייטר עו"ס נוער, צעירים והתמכרויות 09-7940305 avigail@karneishomron.co.il
מיכל מיסן עו"ס התמכרויות מבוגרים 09-7940302 michal@karneishomron.co.il
אליה אדלר עו"ס אזרחים ותיקים וסדרי דין 09-7940303 elya@karneishomron.co.il
רננה שטרנברג עו"ס לחוק הנוער ומשפחה 09-7940348 renana@karneishomron.co.il
דקלה כהן צברי עו"ס קהילתית ותוכנית יתד 09-7940304 dikla@karneishomron.co.il
לאה ליפשיץ עובדת שכונתית עם עולים דוברי רוסית 09-7940318 larisa@karneishomron.co.il
אורלי קחטה עו"ס סדרי דין ותכנית "ראשית"
ליאורה גוטמן עו"ס בית חם לנערה ומועדוניות 073-3500709 liora@karneishomron.co.il
הילה טננבאום עו"ס חוק נוער ומשפחה 09-7940319 hilat@karneishomron.co.il
אביב דרשן עו"ס משפחה 09-7940431 aviv@karneishomron.co.il
יאסו וסיהון מאתר נוער yaso160@gmail.com
אירית סער מנהלת מרכז מנגינ"ה iritsaar@gmail.com

חזון המחלקה:

המחלקה לשירותים חברתיים פועלת למתן שירותים המיועדים לקדם את רווחתם האישית של הפרטים בקהילה ואת רווחת הקהילה כולה.

מטרות:

  • פיתוח חוסן קהילתי.
  • מתן שירותים חברתיים מיטביים לתושבי הקהילה, המבוסס על עקרונות מקצועיים וארגוניים איכותיים.
  • הקלה על המצוקות התפקודיות של התושבים . (כלכלית, פסיכו סוציאלית ,משפחתית ופרטנית)
  • מימוש מדיניות הרווחה מתוקף חזון ומדיניות הרשות ומשרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים.

ערכי השירות:

  • עובדי המחלקה מחויבים למתן שירותים תוך הקפדה על כבוד האדם, זכותו ליחס אנושי הוגן ושוויוני.
  • העובדים מחויבים למתן שירות מקצועי, איכותי וזמין למען התושבים.
  • העובדים מחויבים בשמירה על כללי הסודיות והאתיקה המקצועית המחויבת על פי חוק העובדים הסוציאליים.

אוכלוסיית היעד:

האגף לשירותים חברתיים דואג לרווחתו של כל תושב אשר חווה משבר זמני או מתמשך במטרה להביא לתפנית חיובית ותפקוד מיטבי.   המחלקה נותנת דגש מיוחד לטיפול באוכלוסיות בסיכון, לאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים ולאוכלוסיית האזרחים הותיקים.

כל תושב רשאי לפנות ולהיעזר בשרותי המחלקה ולקבל מענה טיפולי, ייעוצי, תמיכתי, מתן מידע, מיצוי זכויות וסיוע חומרי, כפוף למבחן זכאות.

תחומים מרכזיים בהם המחלקה מטפלת:

טיפול בפרט והמשפחה, טיפול בגמלאים, טיפול בהתמכרויות, טיפול נוער, מרכז טיפול בבעלי צרכים מיוחדים, עבודה קהילתית, מרכז הורים ילדים, מועדוניות, התנדבות: שי"ל, קהילה נגישה, סדרי דין, חירום ועוד.

דרכי הסיוע:

סיוע טיפולי: במסגרת זו כלולים כל סוגי השירות הייעוצי, שיחתי המיועד לסייע ללקוחות: פרט, משפחה או קבוצה, להתמודד ביתר הצלחה עם בעיות אישיות, או בין אישיות שהם מעוניינים בשינוי חיובי לגביהן.
סיוע חומרי: מתן סיוע כספי לרכישת מוצרים, או שרותים, ללקוחות העונים על קריטריונים של נזקקות וזכאות הנקבעים ע"י משרד הרווחה והשרותים החברתיים בהתאם למשאבים הכספיים העומדים לרשות המחלקה.
פיתוח והפעלת מסגרות טיפוליות, שיקומיות וחברתיות שהן חלק ממגוון השירותים שהיא מעמידה לרשות הלקוחות.

פנייה ראשונה למחלקה:

הפנייה תבחן על ידי עובד סוציאלי האחראי על טיפול בפניות חדשות ("אינטק").
לאחר בדיקת הפנייה והגדרת הבעיה, הפנייה מועברת לעו"ס לפי תחום הבעיה שהוגדרה. לרשימת אנשי הקשר יש להיכנס לספר הטלפונים בעמוד הראשי.

שעות קבלת קהל במחלקה: בתיאום עם עו"ס המחלקה.