בס"ד
 
שלום לכולם,
להלן הנחיות למילוי כרטיס רב-קו:
  1. יש לבדוק שהפרופיל הקיים שלכם מוגדר כ-נוער.
  2. לפני תחילת שנת הלימודים יש למלא את כל הפרטים בטופס, ממלאים באתר פעם אחת בשנה.
  3. לאחר כל חודש מההזנה האחרונה שבוצעה לכם יש לשלוח הודעה בwhatsapp (בלחיצה על הקישור תופנו ישירות לשיחה) עם מס' הכרטיס ואנו נדאג להזין חופשי חודשי.
  4. הזכאות לחופשי חודשי הינה עד סיום שנת הלימודים בתאריך 20.6.
  5. לאחר טעינת חוזה חופשי חודשי,יש להצמיד את הרב קו לנייד וללחוץ על " לטעינת חוזה" (בצבע כחול) ורק לאחר מכן החוזה יופעל וניתן לנסוע.
    נסיעה טובה ובטוחה.
  6. טעינת רב-קו ראשונה תתבצע בתאריך 31.8.
 
שלכם ובשבילכם,
מחלקת היסעים.
 
 
כיתה: (חובה) שדה חובה