דרושים
דרוש/ה אחראי/ת פרויקטים הנדסיים
אחראי/ת פרויקטים הנדסיים
תיאור תפקיד
אחראי על ביצוע פרויקטים הנדסיים המתקיימים ברשות המבוצעים על-ידה ו/או גורמי חוץ תוך עמידה באיכות, תקציב ולוח זמנים ובכפוף לחוקים, לתקנות, לחוקי העזר של הרשות ובהתאם להנחיות וסמכות הגופים הרגולטורים בתחום. תחומי אחריות: ליווי תכנון וביצוע פרויקטים הנדסיים.
ריכוז וניהול פרויקטים תוך שמירה על מסגרת התקציב, לוחות הזמנים וטיב הביצוע.
ליווי הפרויקט החל מסיור קבלנים ועד למסירה סופית ושנת בדק.
חוליה מקשרת בין האתר בו מתבצע הפרויקט למועצה.
עבודה משותפת מול מנהלי הפרויקטים וקבלני הביצוע.
עבודה ותיאום בין גורמים שונים המעורבים בפרויקט (חח"י, בזק, וכו')
נוכחות קבועה באתרים וביצוע ישיבות אתר תקופתיות.
בדיקה ואישור חשבונות תוך שמירה על מסגרת תקציבית.
מתן מענה לבעיות שונות במסגרת הפרויקט.
מעקב ביצוע תוך שמירה על לוחות הזמנים של הפרויקט.
וידוא ביצוע ותיאום תכנון.
וידוא קבלת תיק מסירה לכל פרויקט.
מסירת הפרויקט לגורם המתחזק.
השכלה ודרישות מקצועיות
* בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בהנדסה אזרחית או הנדסאי בניה או אדריכלות.
* רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים לפי חוק המהנדסים והאדריכלים, תשי"ח-1958 או רישום בפנקס ההנדסאים או האדריכלים באותם התחומים.
דרישות ניסיון מקצועי וניהולי
ניסיון מקצועי - עבור בעל תואר אקדמי כמפורט לעיל – ניסיון של שנתיים לפחות בתחום העיסוק של המשרה.עבור הנדסאי רשום – 3 שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי - לא נדרש
דרישות נוספות
רישיון נהיגה - חובה.
הכרות עם עולם הבנייה בשטח – יתרון.
יישומי מחשב – הכרות עם תוכנות MS OFFICE.
הכרות/שליטה במערכות GIS – יתרון.
היכרות עם תוכנת MS PROJ – יתרון.
ניסיון בעבודה ברשויות מקומיות – יתרון
מאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד
יכולות ארגון, תיאום ובקרה
קפדנות ודייקנות בביצוע
מיומנות טכנית ותפיסה מכנית
יכולת לעבוד באופן עצמאי
יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
יחסי אנוש טובים וייצוגיות מול תושבים ובעלי עסקים
סמכותיות, כושר מנהיגות ויכולת הובלה
כושר הבעה בכתב ובעל פה
עבודה בשטח ,עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך
ממשק עם גורמים רבים בתוך הרשות/הוועדה ומחוצה לה.
ביצוע משימות רב מערכתיות.
תודעת שירות גבוהה.
כישורים אישיים
אמינות ומהימנות אישית, סדר וארגון, הבנה ותפיסה, כושר למידה, מרץ ופעלתנות, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, כושר ניהול מו"מ, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
אופן הגשת מועמדת ומסמכים נדרשים
המועמדים/ות מתבקשים להגיש מועמדות בכתב, בצרוף קורות חיים, פירוט ניסיון קודם ומסמכים רלוונטיים הכוללים: קורות חיים עדכניים, תעודות המעידות על השכלה מתאימה, אישורי העסקה המעידים על הניסיון הנדרש, המלצות (ככל שישנן).
כפיפות: למהנדס הרשות.
דרגת המשרה ודירוגה: מינהלי 7-9 / הנדסאים היקף משרה: 100%
מועד פרסום המכרז: 16.11.23 בקשות למכרז יש להגיש עד ליום : 30.11.23
להגשת קו"ח בקישור המצ"ב : https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=153&FC=13017&RF=5
בהצלחה !
*גילוי נאות- המשרה מאוישת במ"מ.