The Butterfly Button
דלג לתוכן העמוד

דרוש/ה עובד/ת מחסן

תיאור התפקיד

קליטת רכש , אספקת ציוד , הזמנות  , וטיפול בבלאי של ציוד במחסני הרשות

ביצוע תהליך קליטת הרכש במחסני הרשות , ניהול מלאי וספירה תקופתית  , פיקוח על סדירות פעילות המחסנים

 

משימות עיקריות

  • רישום מלאי נכנס וחתימה על תעודות משלוח / חשבוניות
  • ביצוע בדיקות קבלת רכש , בתאום עם הגורם המזמין
  • בירור אי התאמות מול הספק המתאים
  • ניהול המלאי לפי רמות מינימום/מקסימום בהתאם למדיניות הרשות
  • הזנת נתונים וניהול מערכת המידע לגבי שינויים במלאי
  • תפעול המחסן ופיקוח על השאלת ציוד

 

דרישות התפקיד

  • ראש גדול וחריצות .
  • אחריות ומסירות לעבודה
  • רצינות ויכולת עבודה בצוות עם רצון ללמידה
  • מסוגלות לעבודה פיזית
  • סדר וארגון של ריבוי פריטים

 

השכלה

רשיון נהיגה - חובה

12 שנות לימוד - יתרון

רישיון ג' - יתרון משמעותי

עבודה בתחום – יתרון

 

 

כפיפות: מנהל אגף שפ"ע   דירוג ודרגה: מנהלי 5-7

מועד פרסום המודעה : ‏14.3.24 קוח למשרה יש להגיש עד  ליום :  28.3.24

קוח למכרז יש לשלוח בקישור הבא  : https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=153&FC=13934&RF=5

           
                מכרזים נוספים ניתן לראות באתר המועצה -   www.karneishomron.co.il

 

בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשומ"ק) התש"ם- 1979

תינתן עדיפות לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות.

התאמות יינתנו לבעלי מוגבלויות בהליך הקבלה לעבודה