דרושים
דרוש/ה מנהל/ת מדור גביה ושירות לתושב
תיאור התפקיד
- מתן שירות אופטימאלי לתושבי היישוב.
- גיבוש תוכניות עבודה כולל לוחות זמנים, יעדים וייעדי בינים.
- ניהול צוות העובדים ופיקוח על התקדמות בביצוע תוכניות העבודה.
- ניהול תחום הגבייה ברשות: גביית ארנונה, מים, אגרות והיטלים.
- קביעת שומות ארנונה וניהול מערך חיובי הארנונה: הוצאת שוברים, הכנת צו ארנונה, מדידות נכסים,
-
הפחתת הפחת.
- ניהול כספי של מערך הגבייה, הכנת דוחות ומאזנים, אכיפה מנהלית ומשפטית , ניהול כספים והתחשבנות עם ספקי השירותים בתחום האכיפה.
דרישות התפקיד
- 12 שנות לימוד
- ניסיון מקצועי בתחום הגבייה והכספים – יתרון
- תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה , או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ - יתרון
כישורים אישיים:
- כושר ניהול ויחסי אנוש טובים;
- שירותיות ויכולת בעבודה עם קהל;
- אמינות ומהימנות אישית;
- יכולת התמודדות עם מצבי לחץ;
- היכרות ושליטה ביישומי אופיס ותוכנות מחשוב שונות;
- יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
כפיפות: לגזבר המועצה היקף משרה ושכר: 100%
דירוג : מנהלי 7-9
מועד פרסום המכרז 10.01.22 יש להגיש קו"ח עד לתאריך 25.01.22
אשת הקשר ברשות לעניין מכרז זה: גב' חבצלת סביר מנהלת משאבי אנוש 09-7940323
*המכרז מופנה לגברים ולנשים כאחד.