מרכז שירות לתושב (מחלקת הגביה) בהנהלתה של פאני וקנין פועל באופן מתמיד לשיפור השירות ומעמיד לשירות התושב כלים דיגיטלים חדשים ואחרים. עם המעבר למערכת מיחשוב חדשה, עוברת פעילותו השוטפת של המרכז  להתנהלות דיגיטלית ומקוונת, לרווחת התושבים.

במסגרת ההתנהלות המחודשת במרכז שירות לתושב, אנו מעודדים לפנות אלינו בכל נושא – באמצעות הגשת פניה מקוונת – תוך כדי גלישה באתר המועצה , ללא צורך בהגעה פיזית לבנין המועצה, ללא צורך בפניות טלפוניות ו/או מיילים.  הכנסו לאתר המועצה, מלאו טופס מקוון , או מלאו טופס פניה מקוון, ותקבלו טיפול אישי וייחודי על ידי הנציגה המטפלת בנושא הפניה הספציפי שבחרתם, לקיצור וייעול השירות.

לטפסים המקוונים:

לפניה שאין לה טופס מקוון... פונים באמצעות הקישור מטה ומקבלים מענה מהיר ויעיל.

להגשת פנייה מקוונת לחצו כאן >

חדש! תיק תושב, הדרך הקלה והיעילה להתעדכן בכל המידע שלכם בכל זמן.

לפתיחת תיק תושב לחצו כאן >

תשלומי שוברים: ארנונה וחינוך >

בעיצומה של מגיפת הקורונה, חופשת הקיץ, הרשמה לשנת הלימודים החדשה, כניסתם ויציאת של התושבים מנכס זה או אחר, אנו פועלים נמרצות, להקטנת משך זמן הטיפול בפניותיכם.  עזרו לנו לעזור לכם !

מרכז שירות לתושב מטפל ברוב סוגי התשלומים והאגרות הנדרשים מציבור התושבים כשלב ביניים בתהליך הדיגיטציה המתואר,  העלנו לאתר המועצה חנות דיגיטלית לרכישת מוצרי המועצה , הכוללים רכישת פח, תשלומי הרשמה למעון, תשלום לרכישת מכרזים ועוד. למעבר לתשלומים נוספים לחצו כאן >

עדכונים:

  • המועד האחרון להגשת בקשות להנחה ע"פ מבחן הכנסה לא יאוחר מיום 15.3.2022. הגשת הבקשה להנחה לא פוטרת מתשלום ארנונה לתקופה הראשונה    
  • בהוראת משרד הפנים בשנת 2022 יתבצע סקר נכסים, הודעה תצא במועד.
  • אזרחים ותיקים , בקשה להנחה לפי מבחן הכנסה יש להגיש מדיי שנה. ניתן להגיש את הבקשה בטופס מקוון באמצעות האתר.

צווי ארנונה

טפסים ואישורים

התחדשנו ! 

מרכז שירות לתושב איתכם ובשבילכם, אנו ממשיכים לשדרג את השירות לתושב, מעלים בימים אלו עוד ועוד טפסים מקוונים  לאתר, ונערכים לפתיחת רישום התושבים לתיק תושב מקוון,  לשקיפות ונגישות התושבים. 

אנו מתחייבים להעניק שירות מקצועי ויעיל, שירות המבוסס על שמירת זכויות התושב וצנעת הפרט, שירות שוויוני המבוסס על שקיפות ארגונית.

איתכם ושלכם, צוות מרכז שירות לתושב: ליאת, מירי, אלה וטובה

 

זמני קבלת קהל במשרדי המחלקה ע"פ הפירוט הבא:

יום א' – 08:30 ועד 12:00

יום ב' – 13:00 ועד 16:00

יום ד' – 16:00 ועד 18:30

 

שעות מענה טלפוני יהיו ע"פ הפירוט:

א'-ה'- 08:00-20:00

בעלי תפקידים ופרטי התקשרות

טבלת אנשי קשר - מרכז שירות לתושב
שם תפקיד טלפון נייד מייל
אלה מיאייב נציגת גביה ואחראית תשלומי ארנונה 097940344 sherut@karneishomron.co.il
מירי הרשקוביץ נציגת גביה ואחראית תשלומי חינוך 09-7940345 sherut@karneishomron.co.il